Veelgestelde vragen


V: Wat is een brievenbuspakje?
A: Een brievenbuspakje moet aan dezelfde eisen voldoen als reguliere post. Het verschil is alleen dat je een Track & Tracecode krijgt waardoor je, net als bij pakketpost, je zending kunt volgen. Met de Track &Tracecode krijg je de meest belangrijke verzendinformatie, zoals een acceptatiescan, afleverscan en een "non delivery"scan, indien PostNL het Brievenbuspakje niet heeft kunnen afleveren door bijvoorbeeld een te kleine brievenbus. Je hoeft dus niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen en je kunt je bestelling traceren zodra hij bij het postkantoor is gescand.
Nu is het dus mogelijk om kleine bestellingen, met dezelfde service, te versturen voor een veel lager tarief dan pakketpost.


Waarom moet ik een account aanmaken bij MultiSafePay?
A: Voorheen moest u een account aanmaken op onze website, welke alleen voor bij Nail Design Shop te gebruiken was. Ook kon u bij ons alleen betalen d.m.v. handmatige overboeking. Dit zorgde voor een hoop vertraging, waardoor wij gekozen hebben om samen te gaan werken met MultiSafePay. MultiSafePay zorgt ervoor dat wij u kunnen laten betalen via iDeal, Creditcard, MisterCash etc. U hoeft slechts eenmalige een account aan te maken, wat bestaat uit uw naam en adresgegevens. De account die u aanmaakt is in alle webwinkels, die gebruik maken van MultiSafePay, te gebruiken. Ook staan zij garant voor een bedrag van € 200,00, op het moment dat er iets mis gaat met de bestelling of een geschil met de verkoper.


V: Ik wil niet mijn gegevens achterlaten bij MultiSafePay en gewoon via handmatige overboeking betalen.
A:U Kunt uw bestelling ook doorgeven door het contactformulier in te vullen. Zet daarin de productnummer en het aantal per product en wij zullen zorgen dat we uw bestelling klaarzetten om te verzenden. Vergeet hierbij niet uw adresgegevens te vermelden, anders weten wij niet waar we uw bestelling naar toe moeten zenden. Houdt wel in gedachten dat wanneer u de volgende keer weer bij ons wilt bestellen, u iedere keer uw adresgegevens opnieuw door moet geven. Zodra wij uw bericht hebben ontvangen, sturen wij u een e-mail met daarin het totaalbedrag en de betaalgegevens.


V: Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
A: Verzending vindt in de regel plaats binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling, we streven er echter naar om dit binnen 24 uur te doen. Wanneer uw bestelling wordt bezorgt, hangt af van de verzendmogelijkheid die u gekozen heeft, en de drukte bij PostNL/DHL. U krijgt van ons een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Voor meer informatie over het verzenden van uw bestelling verwijzen wij u naar de pagina Verzenden & Retourneren


V: Ik ben wat producten vergeten bij mijn geplaatste bestelling, kan ik deze nog toevoegen?
A: Zolang u bestelling nog niet is betaald kunt u terug gaan en deze producten aan uw bestelling toevoegen. Heeft u uw bestelling al betaald? Stuur ons dan even een e-mail, wij zullen u dan aangeven of, en op welke manier de producten alsnog aan uw bestelling kunnen worden toegevoegd.


V: Naar welke landen verzenden jullie?
A: Wij verzenden naar Nederland, België, Luxemburg en Duitsland. Wanneer je je bestelling wilt ontvangen in een niet genoemd land, kun je contact opnemen via e-mail zodat wij de goedkoopste oplossing voor u kunnen zoeken.


V: Ik mis een bepaald product in jullie assortiment.
A: Wanneer u een bepaald product graag in ons assortiment zou willen zien, kunt u contact opnemen via het contactformulier. Wij doen regelmatig inkopen en zijn nog steeds bezig met het uitbreiden van het assortiment. Het is dus mogelijk dat, wanneer u uw suggestie aan ons doorgeeft, dit product aan het assortiment wordt toegevoegd.


V: Ik krijg geen afbeeldingen van mijn image plate. Wat moet ik nu doen?
A: Op al onze image plates zit een plastic filmlaagje, die de image plate beschermd tegen krassen tijdens het vervoeren. Dit filmlaagje dient eerst verwijderd te worden, alvorens men de image plate gaat gebruiken.


V: Er staan filmpjes en foto's op deze website, zijn deze van Nail Design Shop zelf?
A: Niet alle filmpjes of foto's zijn van Nail Design Shop zelf, wanneer het filmpje of de foto door iemand anders is gemaakt, wordt hier de naam/nickname van de maker bij vermeld. De filmpjes en/of foto's zijn bedoeld om u te informeren over het gebruik van bepaalde producten, of om u te inspireren.


Hosted and designed by EK-Media   © Nail Design Shop 2010 - 2017. Alle rechten voorbehouden.